Tunga tuffa tider

Fy tusan ja! vet fan inte vart jag ska ta vägen
nå sjukt deprimerad, men lägger på masken på morgonen och ler..
Den här månaden är sjukt jobbigt denna månad,
inte blire bättre för den 17 april dog farfar, 18 april dog kirsten..


jaja idag va Malin snäll och mocka åt mej, ska ta hand om Tirran i helgen =)
Cyklade till stallet när ja sluta jobba, då va Jennie, Jonas och Tobbe där å vänta. Jennie hade börja med hö å så. gulle dig.
så klädde vi på hästarna och kasta upp Jonas på Niten och Tobbe på Sonatin så fick dom rida en sväng runt östanbo =)
sen tog jag en sväng på skolan, vi bråka bara först, hade inga sporrar. men tillslut gick hon som en pricessa =)
sen cykla jag hem igen vid 9.. gick ut och gick 20 min med Tarzan, nu sooova!

Inte mycket som behövs nu för att jag ska falla. Försök snälla ni att stötta mig!

God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Inge roligt

Skickar massor med kramar till dig



Och tack snälla för att du tar Tirran :)



Kraaaaam

2011-03-31 @ 22:08:48
URL: http://tiramisession.n.nu
Postat av: Jeeeennie

hjärtat... klart jag ställer upp å stöttar! <3

2011-04-01 @ 00:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0