Bästa uppvaknandet!

Började vakna vid halv 6 imorse, blir man nå less på sig själv då! jaaa!! halvslumra hela tiden. Ca kl 7 får jag ett sms som får mig att vakna!! 
Bästa Jennie Langren har fått en liten tjej! =D blev sååå glad, sen kunde jag inte somna om! hihi kunde inte vakna på bättre sätt. om dagen fortsätter såhär kommer jag vara skitglad hela dagen! =D 

för rastlös för att ligga kvar i sängen, Tarzan va också rastlös. så vi gick ner och bokade om tvättiden och slängde in tvätten från englandfrämmande när vi va i fjällen. (Bättre sent än aldrig) =P

Idag är det mycket som står på schema:
Tvätta
Rida och dona stallet
Söderhamnsträffen
Plocka i källaren hos mamma och pappa.
Rockabilly i trönö. go for it! =P
Tänkte försöka fortsätta tömma nere i min skrubb också så jag får med mej lite grejer till vågbro när jag ändå åker dit.
Inte allt för mycket kvar i källaren hos mamma och pappa nu, pappa och jag plocka igår så är väl lite mer än halvt rum kvar, svårt att säga när det är möbler där också. men huvudsaken att det går framåt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0