Jädrans fart!

Idag jobba jag, dagen gick seeeegt! Tur man har Larsson som livar upp stämningen mellan varven =) 
Fick lönebeskedet idag på lönehöjning, kommer höja lönen med 1090kr, jag klagar inte! Toknöjd med beslutet!
När ja sluta jobba åkte ja hem till mamma och pappa, tvätta av bilen lite snabbt sen börja mamma och jag plocka nere i källaren. så nu har vi plockat ur alla kartonger ur ett rum. bara ett kvar ;-) men alla möbler är ju kvar i första rummet också. men kartongerna är ju värst.
jobbade på riktigt bra idag. 
Sonatin fick vila idag, vid 20 kom pappa med mat från flinken till oss. sen bar de av på Coop en snabbis sen hem igen. mammas telefon gick sönder så hitta en skit gammal telefon som jag haft och vet ni vad som va på den!? 
bilder på Tarzan sen han va valp!!! 
alla försvann ju när datorn krascha!! lycklig!!! 

näru nu äre läggdags för en annan
God natt
Svar på kommentar:
Malin: Ja jag kommer sakna er massor! joo det kommer ju leda till något bra iaf =) kanske kan leva ett normalt liv, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0