Klaart

Att göra så lite som möjligt fram till kl 10 gick skit dåligt!  men inte klagar jag.
Såg på Carrans fb att hon skulle ut och gå, så hängde på henne, gick väl typ 1h. sköönt! då blev jag piggare, kl 10 kommer mamma så åker vi till stallet, hon mocka sonatins box jag mocka nitens box nu när jennie kläckt ungen :)
så dona vi klart stallet och hämta Sonatin och tog henne på en prommis runt nyhed, hon fick gå och beta lite gräs på vägen också. gissa om hon blev glad? =) 

Sen åkte vi hem till mig och fyllde en bil med flyttlådor. och bar av till vågbro med dom, lasta ur de och åt frukost!
Sen åkte vi på sorf och lämna tillbaka sängar som vi lånat till englandsfrämmandet, sen började evighetsgörat. 
plocka nere i källaren, och tro de eller ej! men nu är det bara möblerna kvar där. alla kartonger är genomgådda!
när vi gått upp med den sista fyllda kartongen så slängde mamma och ja mej på sängen på övervåningen och självdog ett tag, välbehövligt!
Sen fika vi lite och tog hundarna på prommenad igen, sen plockade vi det absolut sista så bara möbler kvar.
på tisdag blir de en tripp till tippen med skräp!
Sen åkte jag och hämta mina saker hos Josse, och NU har jag äntligen satt mig ner! sköönt! 
Nu ska jag laga matlådor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0