Lägenhet uppsagd

Hej hopp höger galopp!!
dagarna bara skenar iväg tycker jag! går alldeles för fort! 
Kan bero på att mina dagar är smullproppade med att göra saker!
5.30 ringde klockan idag, då kom Tarzan och kröp ner under täcket, myste en stund med han sen klev vi upp. gick på 20 min morgonprommis. sen bar de av till stallet och släppte ut hästarna och dona klart stallet.
kl 7 bar de vidare in till Vågbro, dumpa ur alla hästsaker jag packa in igår sen gick jag ner i källaren och plocka en liten stund.
kl 8-17 befann jag mig på jobbet, jääävlar va körigt de varit idag. inte haft en lugn stund! På¨lunchen åkte jag till Faxeholmen och sa upp lägenheten, och snacka lite gojja med dom, haha =)

När ja sluta kl 17 åkte jag till vågbro och plocka lite i källaren, ca 18 åkte jag och hämta Malin och Falck, pös ner på bion och hämta ut biljetterna och traska på alen och handla godis. 
Sen kollade på vi "Fast Five" den va skit bra =)
Nu har jag precis kommit hem, blir bumms ner i säng med min underbara hund och myyysa! 
Imorn blire Rockabilly i Trönö, tagga! =)
Svar på kommentar på "Första Lasset"
Josefine: Tack gumman, dom orden behövs. energin är inte på topp om man säger så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0