människoätande orm med jätte huggtänder!

Igår blev de inge blogga alldeles för trött för de..
Slutade på TP kl 17 då bar de av till Natta och kika henne, halt igen.. snuttan! ='(
Vid 18 börja vi dela ut faxeholmen.. körde fram till efter 20 någongång, gjorde en sightseeing i Ljusne med Carran.
tack och bock för hjälpen, du är en guldklimp <3
när vi va klar stanna på på donken och hade romantisk middag tillsammans. båda va vrålhungrig sen åkte vi och tog in Carrans stalls hästar. och dona lite där :)
sen bar de av till vågbro och hämta Tarzan. hem och dööö i sängen! 

klockan halv 6 ringde klockan igen, inte skit sugen på att kliva upp då. inte gjorde ja de heller. utan kl 6 klev jag upp. slängde på mej kläder och drog till stallet och släppte ut hästarna. Tog ut dom själv idag. De gick bra de med. Annars hade jag behövt åkt dit typ halv 6 å släppt ut dom.. då kunde ja lika gärna ta dom själv :)
blev klar med allt till 7, fyllde vatten i hagen och packa lite hö åt Matilda som har Sonatin nu när jag jobbar dubbelt. 
Sen tog jag ca 20 min prommis med Tarzan, morgonen kan inte börja bättre än en prommis med han! <3
Sen va de slut på friden, åka och jobba.
hade tips promenad på jobbet idag så jag och Linda gick den. Först när jag skulle gå upp på faxeholmen berget så kommer det en hästtransport när jag ska gå i trappan så jag snubblar för ja skulle kolla vem de va.
Sen gick jag lite offroad då känner jag något vibrerar under fötterna jag skriker rätt ut, springer som en stucken gris och kastar mig upp i Lindas knä! (det va en människoätande orm med jätte huggtänder!!) (men bara jag som "såg" den) hahahah ett gott skratt förlänger livet! jäklar va vi skratta! 

Slutade kl 16 idag för de va tänkt att jag skulle gå på bio men de blev inställt. så passade på och köra klart faxeholmen ist, och man ska INTE åka hiss om inte lampan funkar i den. faaan va läskigt de va! 
Men nu äre klart! =D 



Kommentarer
Postat av: Josefine

det går inte att säga det för många gånger, du är så duktig!!!! :)

2011-05-19 @ 20:24:59
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0