Snabbblogg

Blir en snabbblogg innan läggdags. kl ringde halv 6 imorse, hörde den dock stängde jag av den. vakna 10 över 6!! slängde på mej kläder och drog till stallet och släppte ut hästar och mocka och dona.
sen blev de morgonprommis med Tarzan.
Åkte och lämna Tarzan i vågbro och for till jobbet.
slutade 17 så åkte jag till vågbro, haka på transporten åkte på långtå med sopor från källaren, lämna transporten. bar in kartongerna för faxeholmen utdelningen till min bil och började uppe i trönö. sen fortsatte vi fram till strax efter 8, så kan säga att man jobba 12 timmars pass idag. dock på olika jobb :) pengar till mig!
sen hämta vi mat på flinken och käka, sen åkte jag hem duscha nu ska jag sooova!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0