Tisdag 24 maj

ÅÅh inatt har jag sovit som en gud! när jag skulle lägga mig va de så ljust, har ju inga persienner eller rullgardin, så man tar vad man har å hände upp ett påslakarn, jäklar va mörkt och skönt de blev!
vakna och kände mig inte sviiin jävla trött utan, normalt trött.
halv 6 ringde klockan, låg kvar med tarzan till 6 så klev vi upp och åkte till stallet och släppte ut hästarna, lämpligt nu när man kan vara själv. fixade och dona i stallet, stallhunden Tarzan myste runt ute kring stallet, hittade baksidan av stallet idag också :)
Åkte och jobba 8-17 tiden gick segt som satan idag! på lunchen åkte jag och delade absoult sista trappan och slängde åt faxeholmen resten av tidningarna.. sen åkte jag på coop och köpte krämkaka åt Linda, för hon fyller år idag, Grattis! =)
åkte till vågbro tömde bilen, och mamma bjöd på voffla, sen åkte jag hem,¨till stallet, där träffade jag Jennie de va inte igår, miss you!
halv 7 mötte jag upp Martina så va de dags för en ridtur tillsammans! Lotta hängde på hon också. Först red vi i nyhed, runt lite här å där sen hoppade jag och Martina hindren efter järnvägen, jääävlar va taggad sonatin blev! kuul! sen lämnade vi Lotta typ hemma och fortsatte upp till Gussi och vände. Fler sånna ritter skulle man haft <3
Sen massera jag ryggen på Sonatin och stretcha henne. Idag kom Carrans Miroll till stallet också =) välkommen!
Ikväll har jag inte packat ett skit! däremot har jag betalat räkningarna!
Fick ett samtal av Maria sköld också, så ska köra Lizzy till birgittai typ ljusdal på lördag. och maria har en dressyrsadel jag ska testa på Sonatin, hoppas att den passar och att jag sitter bra i den!
Nu ska jag ta min skrutthund å sova!
Saknaden är obeskrivlig, saknar dig så mycket min lilla ponnyplutt! Natta.. kom tillbaka, du behövs här!
If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0