Vackra varelse!

Igår skulle jag gå ut och kvällskissa med Tarzan, jag ropa och ropa men ingen Tarzan kom. Tillslut gick jag och la mig, då hoppa han upp i sängen och kröp under täcket så nöjd så! haha
Dagen började halv 6 imorse, vakna och hade fortfarande handduken i håret!! haha va mer död än levande igår!
Tarzan låg med mej när jag vakna, myste en stund så klev jag upp (Tarzan låg kvar)
Sen gick vi på morgonprommis, eller ja jag släpade Tarzan på en prommis.. Åkte och släppte ut hästarna, de gick bra i vanlig ordning!
halv 8 bar de in till stan, å jobba lite. Dagen har gått segt, saknade min josefine på jobbet <3 krya på dig! 
slutade 17 men fick jobba över lite, så bar de av till Vågbro och fylla transporten med sopor från källaren. Pappa hjälpte mig lite.
typ 18 bar de hemåt igen! kom hem förde över lite pengar och sprang över på Ica och storhandla för 70kr! haha så jag kunde laga matlådor sen. 
Åkte till stallet, red sonatin på sandvallen. fick gå samlad galopp heeela vägen! gick skitbra! tok nöjd med den vackra skapelse! vi finner varandra bara mer och mer!
För några år sen kom vi inte överens alls..
Nu har jag lagat 7 matlådor, petat i mig lite middag och glass till efterrätt. nu ska jag nog gå ut och fylla en bil med prylar från skrubben, sen blir det kvällsprommis med hjärtat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0