En bal på slottet

Halloj!
Igår slutade jag kl 17, var hur trött och hungrig som helst! Så for hem och laga mat, sen gick jag ut och gick med Tarzan å sen va jag pigg igen! Lite friskluft som saknades i min kropp tro?
Kl kvart i 8 kom pappa och hämta mej och skjutsa ner mej på statt, middag med jobbet stog på schema!
Maten va väl sådär.. rätt smaklös. Men.. gratis är ju gott! =)
sen vart de mingel och prat med allt löst folk heela långa kvällen! Ville inte åka hem! När klockan börja närma sig 1 va det läggdags för tant eve!
haha fick många kommentarer att jag va fin =) Kanske har å göra med att jag aldrig orkar göra mig i ordning för jobbet. men det finns en liten döljd skönhet bakom odjuret också ;-)

 



Imorse när jag vakna va jag heelt död! menmen klev upp och kolla så min kollega va vaken =) Å for till jobbet, jobbet har nog aldrig varit så tungt som idag. Nej jag är inte bakis men trött som en tok! Somna vi vid 1..

Efter jobbet åkte ja hem å slängde in en tvätt, och åkte till stallet och skodde Sonatin, hem å ner i tvättstugan igen och inser att ena maskinen inte gått igång.. =/ Så upp i lägenheten å hämta tvättmedel å starta maskinen. för de hade försvunnit.. Åkte och handla med mamma.

Nu sitter jag å kollar på "biggest losers" och tjockar i mej ostkrokar! haha

Nu är de läggdags för mej!

 

PussLoveYouHej <3


Kommentarer
Postat av: carran

köpte du oljan jag sa?:)

2012-02-09 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0