Fullt upp

Hej på er!

Idag har man fått mycket gjort, jobba 8-17, luncha med syrran. Efter lunchen kom Larsson och hälsa på =) Mycket trevligt! Johanna va hemma med sjukt barn idag också så fick sällskapa med Emil hela långa dagen. Har även fått in nytt folk i vårat ru. Mycket trevligt faktiskt. Trodde det skulle bli surrigt och livat. Men ett bra gäng, tummen upp! =)
For hem till mor å far å hämta Tarzan och åkte hem slängde in han hemma och bytte om, snodde med mej påsen med tvätt och slängde in tvätten i tvättmaskninen och åkte tilll stallet. Egentligen inte min dag att ha Sonating men Millan vart sjuk så jag fick ta henne. Tog en sväng runt Vågbro. Tog pelhambettet för jag inte orka bråka med henne. Men skulle nog valt det 3delade ist.. Mycket lättare att rida på 3delade. Menmen.. Förr gick de lätt att rida på pelham.
Åkte hem och slet ur sängkläderna ur sängen och gick ner till tvättstugan och bytte maskinerna. Passa på att tvätta stalljackan också. Så nu har man väl sätt till att de blir stopp i avsloppet också för den va då inte ren! Den reflexjackan va nog inte mycket till hjälp skulle jag tro!
Sen laga jag mat och glodde på Tunnelbanan och sen den hemlige miljonären eller va de heter. Sen va de dags att hämta tvätt och kvälla hund.
Nu ska jag kvälla mig själv i min ny renbäddade säng! <3


PussLoveYouHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0