Nästan färdig

Åååh blir så less på mej själv! ALLT ska vara perfekt innan jag åker bort.. Men klarar inte av att åka bort å komma tillbaka till skiten igen.
Idag efter jobbet slängde jag in tvätt i maskinerna i tvättstugan och gick ut och gick med Tarzan i skogen. Blev en liten annorlunda prommis idag, tog en pinne och börja kasta åt Tarzan de brukar han gilla. Vilket han också gjorde. Men så kasta jag ut den rätt ut i skogen, inte på stigen. Ojojoj va Tarzans svans gick då! Jäklar va han tyckte det va kul! Gjorde så på olika ställen i skogen. Men när jag tyckte att det räckte så gick han en bit med pinnen i munnen sen stanna han å titta ut mot skogen flera gånger så va bara att kasta ut den igen, hihi gissa om han va trött sen. Både jobba fysiskt och psykiskt! Älskar min hund! Får så jävla mycket energi av honom <3
När vi kom hem bytte jag tvätt i maskinerna städa akvarium, tydligen finns det hoppfiskar också. För ena fisken hade hoppa ur hinken och tagit självmord på golvet. Fick ha begravning i toan ikväll. R.i.P
Annars har jag bara dammsugit, torka golv, vattna djungeln, bytt sängkläder, vikt tvätt, koka alger åt Sonatin så det stnker i lägenheten, och ja jag har betalat räkningar..
Så nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt att gå och lägga mig. Upp och fixa det allra sista imorn innan jobbet. Aah just ja.. packa va de också. hmm får bli imorn. Tur att det inte är så mycket att packa eftersom vi inte sa va borta nå länge =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0