bakisdag

har jag haft idag, huuua men de är värt det!
hade så himla kul igår! ofattbart!!

skulle jag skriva ner allt här skulle ingen ändå orka läsa det.
det va gryyyyyyyyyyyymt roligt! så kanske ni förstår ändå!

åkte hem vid 3 inatt, somna som en stock!
vakna imorse och mådde deståvärre inte bra!
lyckades ta mig ut med Tarzan men blev inte många knop fram till kl 15.30 då ja klev upp

jag hade ingen motivation att kliva upp imorse. men som tur är har jag världens underbaraste hund som peppar en till att kliva upp! jag lovar er, han gör det!

då gick vi ut och lekte sen städa vi här hemma!
sen gick vi över till stallet och red och mocka. idag gick de bättre! =) Tarzan fick följa med han med. han är såå duktig! och hästarna med som inte jagar honom eller nå. <3

Malin skjutsa hem oss, nu sitter jag och väntar på cosmos. ska bjuda honom på mat för han va snäll och skjutsa mej igår! tacktack

pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

va bra att han fick dig att kliva upp.. Suuper att du hade kul igår på ferren:D

2009-11-22 @ 22:19:49
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det blir myyyycket mindre för mig till helgen, haha. Två cider och två groggar, mån tro? :p Usch, bakfylla är värsta känslan! <3

2009-11-23 @ 10:50:50
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0