soffläge

jaa som sagt så skulle jag kolla på walk the line, men ja såg inte mycke av den förrän jag somnade
syrran ringde vid 21 men då sov ja, vakna vid 2 å traska bort till sängen, tarzan låg i andra soffan och snarka!
klockan ringde kl 6.00 skulle släppa ut hästarna som va lite halvgalna bara för de kommit lite snö!
vidare till jobbet, ja de gick väl rätt okej. fortfarande jobbigt eftersom vi inte gått nån riktig utb!
när ja kom hem möttes jag av min älskade hund, vi gick ut och busa loch prommis
sen gick vi till stallet och fixade det, kl 17 sprang vi ner till tvättstugan och tvättade en massa
sen blev de mat med kickis, vid halv 8 hämta jag tvätten och gick till stallet igen och tog in hästarna och kvälla dom. traska hem igen och nu kollar jag på efterlyst.
sen blir de kvälls prommis sen soooova super skönt!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0