Nära skjuter ingen hare!

Jobb 8-17, segt som sirap idag. Linda svek mej redan kl 14 idag.. så fick sitta i min ensamhet..
menmen gick de med. lugnt och tyst iaf!

när ja sluta jobba åkte jag och hämta Tarzan, masserade mammas höft för hon har så satans ont! =( stackarn! så tänkte att om jag kan göra nått så gör jag det! och belive it on not! det hjälpte! blev så glad!
sen brassa jag hem med mammas bil och transport. bytte om och cykla till stallet.
kommer dit så har Lotta mockat, hon är en ängel! utan att ens be om hjälp så hjälper hon en!
vi tog in hästarna och hjälptes åt att mocka ur 4 kärror ur hagen. pust! jobbigt men det ger resultat!
sen tog jag en tur på Sonatin, börja gå mot skolan, tänkte ta ett dressyrpass. men näääe! ångra mig och kände att vi behövde busa lite så red på rundbanan, jäävlar va nära de va att jag åkte av. drog av världens bock när jag släppte på henne! hihihi!
sen fick hon trava av en tur upp för gussibacken.
väl hemma i stallet blev de streching, massa pussar och rengöring av fötter! dom va rätt grusig om man säger så!
sen gjorde jag ren golvbrunnen, va stopp i den..
sen fick hästarna kvällsmat och jag cykla hem.
nu blire kvällsprommis med Tarzan sen sooovelisova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0