plopp

Sorry kära läsare att det inte blev nå bloggande igår men..

först jobba jag 8-16, innan de släppte jag ut hästarna. gick inte skitbra.  Niten sprang in och kröp under porten.. stackarn va livrädd..
när ja sluta jobba hämta jag Tarzan åkte hem bytte om och cykla till stallet. va där före 17.
började tömma min box för vi skulle testa om Tirran blev lugnare i en större box.
Så grejja med de, sen red jag. först skritta ja ut en sväng så Tarzan fick en liten tur, sen red jag på banan. va kladdigt som satan där! men fick lös henne i bogarna och de va huvudsaken!
Tarzan fick springa lös runt omkring, gissa om han jäste??
När jag stog och gjorde ren Sonatins ben så ramlar telefonen ur fickan rätt ner i vattenhinken lyckat! NOT men den höll iaf =D
strax efter 20 cykla vi hemmåt igen, mockade ur en kärra ur hagen också. tänkte försöka ta en kärra/dag. i helgen blir de mer.

Sen kom Carran så skulle vi kolla på Beck men bägge somna. haha =P  jaja fick iaf umgås! men får nog testa en annan dag ;-)

upp halv 6 imorse igen,släppa ut hästarna. gick mkt bättre idag, va mycket lugnare i stallet.
Sen jobb 8-15.30 mamma fick komma med halstabletter, knivar i halsen! =(
nu har jag sovit en timme, gjort chokladbollar och fikat. ska försöka få ut Tarzan en sväng sen bege mej till stallet för att åka på träning kl 20 =D

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0