Tillbaka

Hej igen kära bloggläsare! 
Ledsen att jag inte uppdaterat på väääääldigt länge! Men mitt Internet har inte fungera så bra sen jag flytta, men nu har jag äntligen fått Lan, så nu ska det bli skärpning! 
Jaa sen sist har de hänt vääääldigt mycket!
Som sagt så har jag fått hem Rex på foder, det går jättebra! Sitter fast i högersidan så kämpar att lösgöra honom. Sonatin har jag fått väääärldens bästa halvfodervärd på! Emilia heter hon, hade inte kunna hittat någon bättre! Såå glad! Och i fredags va en annan som provred Sonatin så Zandra som hon heter ska ha henne på den andra halvan september ut.
Rex på dressyrtävlingen i Tunalid 

Jag har varit i rättvik, längtar som faan till nästa år! helt jääävla otroligt vad jag trivs där!
Classic Car Week! <3
Hmm jaa jag har jobbat i 2 veckor nu.. rätt tjatigt men ja man måste ju så man har råd att leva.
Den 27 28 augusti ska jag träna för Peter Eriksson med Rex. Nervööös! Men ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Hej Eve!

Det kommer att gå så bra så på Peter träningen. Du vet det är bara att styra och hålla om med benen, sen får du se till att sitta kvar när han skjuter ifrån :)Syns då/kram

2011-08-21 @ 15:54:39
Postat av: Josefine

September ut bara?

2011-08-21 @ 16:41:34
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0