Träningshelg!

Hejsan! Ursäkta den dååliga uppdateringen i helgen. Men.. jag har tränat hela helgen så har helt enkelt inte hunnit tidigare.
Igår (Lördag) klev jag upp vid 9, gick ut i skogen med Tarzan och käka frulle, vid 11 for jag till stallet. Packa och dona, kl 12 åkte vi och hämta hö, puust! Kom tillbaka ca 12.40, skicka ner gravida Anna och hämta Rex så hjälpte jag till å packa ur. Lagomt när han kom upp va ena vagnen (min vagn) tömd. Snabba vi! =)
Borsta och gjorde han snygg, eller ja snyggare (om de går) =)
kl 13 kom mamma och Josse. Strax efter de kom syrran så slängde vi på honom på vagnen, bråkade lite men fick på honom tillslut!
När vi kom till Bollnäs gick vi och hälsa på släkten, dom som äger Rex. Efter 15 nån gång kom träningen igång. Gick huuur jääävla bra som helst! Orkar inte förklara vilka övningar vi gjorde men jag är nööjd som fan! =)
Efter träningen for vi allihopa på Max och käka, tog 25 min att få mat =O snabbmat? NEJ! =O
Kom hem vid 19 igen! Lååång dag! 
Slängde ut honom i hagen eftersom de skulle va fest på skolan skulle han sova bättre ute, sen for vi hem och bytte om. Sen tog vi ut båten och åkte ut efter skärgården och kollade på lyskvällen. Det va riktigt mysigt. mamma,pappa jag och hundarna! 
Skulle grilla korv, gick ju sådär eftersom det började blåsa precis när vi försökte få igång grillen. Tillslut fick pappa igång den och vi fick våra korvar, sen va de kolsvart ute! skit läskigt att köra i land igen. Höll på att krocka med en båt som hade svindålig liten lampa! Men i land kom vi. Då lämna dom av mig hos Carran så åkte vi på donken så carran fick äta. sen ut till humlan och kollade på lyskvällen, det är så jääävla vackert där så det är sjukt! Sen åkte vi ut till Skärså och kolla, Carran blev stoppad av polisen och fick blåsa, men hon va nykter! =D
I Skärså va de inte alls lika fint.. Sen va de bara till att åka hem till sängen.
Idag (söndag) Klev jag upp kl 7, käka frulle och gick över till mamma och lämna Tarzan och åkte till stallet. Halv 9 kom josse så packa vi på honom, bråka lite idag med. Men Anna kom ut och då klev han på =)
Träningen va jätteförsenad idag =/ vänta jäättelänge! När jag väl skulle sätta mig i sadeln öppnar sig himlen och det vräker ner regn! pissblöt? nää värre!!
När träningen kom igång gick det bra, va lite mer hoppning idag, och markarbete igår. Jag va ju såklart livrädd. Men vi tog oss över och det stärker mitt självförtroende gryymt mycket!
För att resultera så tycker jag Peter va grymt bra och lätt värd pengarna!
Kom hem från träningen ca 13?? då tog jag mig en stekhett bad! Sen dess har jag gått prommis med Tarzan, diska, städa,dammsugit,torka golven, dammat och vattna blommorna! 
Nu väntar jag på att Josse ska höra av sig så ska vi åka och handla tacos! Smask!
Mysbild från lyskvällen =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du var duktig som hoppade en meter på planket och 95 på vattnet, oxrarna kanske var 85-90, så det går ju framåt med hoppningen :D Såg jättebra ut, love you <3

2011-08-28 @ 22:06:57
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0