R.I.P Dennis

14.45 lämnade du jorden för gott och for vidare mot den stora vida ängen som inte har något slut, ingen smärta!
Vila i Frid älskade Dennis!

Minns den dagen du kom hem. Moster med familj va så trött på dig för du hade jamat hela vägen från skutskär!
När jag va liten körde jag runt på dig i dockvagn på gatorna, du följde mej till skolan. Vet inte hur många gånger jag kom för sent för ja fick vända med dig! Det finns så många minnen med dig!
Minns när vi va till veterinären. och Olle vägde dig och sa 7,5kg! och jag brast rätt ut, 7,5 kg!!!=O och olle sa okej vi säger väl 7 då. Dom sista dagarna blev du så liten och ynklig. bara skinn och ben kvar på dig.
Du va unik! En legend!
Inte en vanlig katt!
Du va min lillebror <3








Vila i Frid älskade älskade du! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Denniskatten :( Men nu mår han bra, är med Kirsten, Tralli och alla andra och väntar på dig :) <3

2011-02-22 @ 21:23:56
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0