Båtpremiär!

Idag har varit en seeg dag på jobbet! messade Josse, så bestämde vi för att ta en shoppingrunda på Dollar när jag sluta, kom ut med en pipleksak åt Tarzan, rakhyvlar så man ser anständig ut nu på sommaren och tvättservetter till bilen! for upp på barnenshus och handla massa godis! dock va de bara godisråttan eve som handla godis! sen åkte vi på granngården för Josse behövde klisterlinda till Breeze, jag kom ut med en ny sele åt Tarzan (jag som inte skulle ha nått där ifrån) men kosta bara 70kr så kunde inte stå emot! passa perfekt! =) och åkte till OK och hämta ut mitt paket med jackan och flytvästen, och även de passa! som hittat! =) 
när jag kom hem och testa flygvästen kom vi på att vi skulle ta en sväng med båten! Så nu ska vi ut en sväng! =D
Få se hur Tarzan beter sig när han får åka båt! han har aldrig gjort de nämligen! 
Näpp nu äre dags att fara!! =)
btw, nu är det heeeelg! =D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad bra :D Hihi, ingen fara, gumman =) Får komma över imorgon och se om du fått någon ordning :D <3

2011-07-17 @ 23:30:33
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Carran

Dags att uppdatera nu gummsan ! :D

2011-07-18 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0