Tävlingshelg

Åh herregud! Hur ska jag sammanfatta mig!? otroligt mycket som händer nu i mitt liv så jag hinner knappt med själv!
Hela helgen bestog av tävling
Fredag: jobba 8-16, tävlade Baileys, kom över 3 hinder totalt. Hon va absolut inte sugen på att hoppa! hände ingenting när jag skänkla på henne.. Sen åkte jag och red Sonatin som va huuuur duktig som helst, tog en lugn tur. Sen åkte jag hem och gick ut med Tarzan, hjälpe mamma och träna Kajsa lite eftersom dom skulle tävla lördagen, sen blev de bums sova!!


Lördag: upp kl 8 och åkte till Baileys, startade lc idag. då nollade vi! kändes mycket bättre! Sen åkte jag och red Sonatin med Malin och Sultan, vi red bakom verkstan, riiiktigt bra jobba gumman idag! Hem och bytte om och åkte ut med hundarna på Stenö så dom fick bada och prommis. va så kvavt ute! Sen va de bara att kasta sig i duschen så kom Josse och hämta mig så tog vi en flurry på donken som gamla goda tiden! hihi
Sen kvällsprommis och stupa i säng!
Idag fick jag braaaiga nyheter!! så jäävla glaaaad! lycklig! =D tänker inte gå ut med det än vad det är, det kommer ni att få se! =)


Söndag: upp 8 igen, tävla Baileys, tävla lc idag med. nollade då också, fast det va motvind och folk fick hålla i hindren! riktigt nöjd med henne! Sen iväg till Sonatin, idag tog vi en tur till Masten med Josse och Sultan. Jag va gaaalet trött så blev inge hårt ridet och Josse va inge pigg. Men motionerade iaf =) Hem och faktiskt vila ca 30 min, bytte om och åkte upp på hundklubben med Tarzan så han fick köra lite agility, tyvärr hinner vi inte va med på cupen imorn för jag måste rida Sonatin till tävlingen på onsdag =/ 
Sen när vi kom hem tvätta jag bilen, laga matlådor sen kvällsprommis med hundarna.


Måndag: halv 7 ringde klockan, fatta ingenting när klockan ringde. men tog mig upp tillslut och gick prommis med Tarzan, då vakna jag som tur va! Vad skulle jag göra utan morgonpromenaderna med Tarzan?? Sen cykla jag till jobbet! så jääävla bra! tog 10 min bara så de är nice! Sittter på jobbet och har toooktråkigt utan Larsson som har semester. Så får jag ett telefonsamtal, jag fick lägenheten!!! =D så cykla dit på lunchen och skrev papper. Ska tillbaka den 13 och hämta nycklarna, hihhi minns knappt hur den såg ut!
jobbade klart och cykla hem, de va jobbigt! uppförsbacke typ heeela vägen från jobbet till aspendos! men bygger bra benmuskler!
Sen åkte jag till stallet, säger bara att min stallägare är bäääst! är alltid så trevligt att komma till stallet! Men lite extra ikväll. Helt otrolig! 
Red Sonatin, lånade en bana och red lite dressyr på, tookfin i skritt och trav. inte galopp, va lite för litet för Sonatin där, hihi.
Kom hem så käka pappa och jag och gick prommis med hundarna. Nu ska jag gå och lägga mig!
Hua undra om nån orka läsa?

Kommentarer
Postat av: Larsson

Jag orkade läsa! Nyfiken på de braaiga nyheterna!

Kul att du fick lägenheten! :)



Kram kram från din semestrande bordsgranne! Nu ska jag nog ikläda mej en bikini och sova sött! ;D

2011-07-04 @ 22:56:50
Postat av: Josefine

Vad lånade du för bana? Ungers? :)

2011-07-05 @ 18:51:31
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0