Balans!

Vid 18 for jag till stallet, mocka och greja och stack ut och red. Tog en tur till masten. Sonatin fick galoppera mycket och samlat, braa att såret vid munnen läkt och hon börja tugga och acceptera bettet igen.
När jag skritta av henne påväg hem över täckterna så fick hon gå på långa tyglar, vi va i helt olika världar typ, så flyger hon rätt upp i luften och kastar sig iväg! När jag är bra långt utanför sadeln så tänkte jag att "jag kommer aldrig sitta kvar" nästa sekund sitter jag på bakvalvet på sadeln och sitter kvar! Om jag får skryta så jäävlar vilken balans jag har, de är helt sjukt! =S men bra! =D
Ikväll fick man rycka ut och åka och lämna dåliga nyheter! Hoppas att det går bra, sänder en tanke till dig!
Nu ska jag försöka sova.. åka och släppa ut favorithästarna imornbitti! ♥
Tarzan hade skött sig superbra på agilityn med mamma idag, hon blev glad att han lyssna så mkt på henne när hon förde honom inne på banan! Vi ska ev va med på en cup i agility. 
Tänkte nog åka upp på klubben med han i helgen och träna lite.
God natt

Kommentarer
Postat av: Carran

haha balans vet vi att du har sen hopptävlingen på sorf. Jág skulle ha legat platt som en pannkaka på backen ja å jämrat mej ;P hahahah

2011-06-14 @ 22:23:48
URL: http://caroleein.blogg.se/
Postat av: Kickis

Jag å Sixxten ska oxå va med på cupen! :)

2011-06-15 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0