Barnridning?

Hualigen vilken morgon!! vid 7 kom hunden pappa ska va hundvakt åt. Då vakna såklart Tarzam eftersom Kajsa å han härja imorse.. Tarzan stog nere i källaren och skällde i fleeera timmar efter de.
När han väl lagt sig igen och somna om började Kajsa skälla uppe igen =/ då va de bara att kliva upp =/
Blev att kasta ut innehundarna i regnvädret och försöka göra av dom, sen fara till stallet. Red Sonatin till Rösten idag. Hon va skiiitfin! Kändes inte att hon vila i 2 dagar, snarare bra??
Sen hem och byta kläder till torra kläder slänga ut hundarna en snabbis, eftersom pappa drog på folkrace kl 7 imorse (tog med sig hunden) och mamma åkte kl 10 och blir borta över natten. Sen for jag till Miroll och mocka och dona åt honom och red med Martina, hihi tror han trodde de va barnridning! haha om jag försökte ställa honom va de som "okej va bra då vet jag att du är kvar men jag bryr mig inte" hihi men de är roligt att rida andra hästar. Gaaanska kul eftersom Miroll är ca 170cm hög? =O och lilla jag på en tvärhand hög!
I slutet börja de gå bättre iaf =)
MysMiroll =)
"Lilla" Miroll
När jag kom hem slängde jag i mej mat och hoppa i ett vaaaarmt bad! Va nååågot nedkyld efter en heldag ute i regnet! Sen plocka jag upp lite kartonger som stått här nere som skulle till övervåningen sen tog jag vovsen på prommis, hade sluta regna då så dom gilla de faktiskt!
När ja kom hem hade pappa kommit hem med hunden. Som Tarzan inte gilla! Han gillar inte stora hanhundar efter han blev biten vintras.. =(
Så ikväll har jag tagit en pysselkväll med Tarzan, klippt klor, kammat pälsen, lekt och proppa i han massa godis. Eftersom han måste va här nere med mig och inte uppe med dom andra..
Idag har jag varit duktig och träna lite, lite situps å så..
Plus att jag städat här nere! duuktig jag är! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0