Bästa vän <3

Känner mig allmänt less och nere..
Sonatin gick superfint idag! tugga jättefint på bettet, skönt att hon redan börja acceptera det bättre! Hur som helst älskar jag min häst i alla lägen!
Red bakom Mala idag, en kort lämplig tur, hade ju sluta regna så tänkte att jag behövde inte regnbrallorna, hm!! men.. glömde ju att alla träd va dyblöt så jag blev ännu blötare om mina stackars ben! Men överlevde de med, sitter i mjukisbrallor och långkalsonger! ja! det är sant! men.. frös så förbannat så hade inte överlevt kvällsprommisen med Tarzan utan långisar! 

Sitter i soffan och myser med min bästa vän Tarzan nu, lovely! ♥
medan göte och fiskarna käkar kvällsmaten.. =/

Imorn måste jag komma ihåg att åka till faxeholmen med lägenhetsnycklarna! kommer garanterat glömma. =/

Svar på kommentar:
Josse: Nej det va inställt pga sjukdom =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0