Bo hemma?

Folk undrar hur det är att bo hemma efter att bott hemifrån så länge, jag flytta ju hemifrån när jag va 17, flytta hem igen någon månad när de tog slut mellan mej och lars 2009? Och bott i sandarne i öhm över 2 år. 

Och det är faktiskt inte så jobbigt. Jag har ju mitt lill krypin här nere i källaren med 2 rum, egen ingång och dusch. Jag är ju sällan hemma, hemma en liten stund på kvällen och sover här, mycke mer än de är de inte.
men jag kommer vilket fall inte bli långvarit! jag vill ha egen lägenhet och känna att det är mitt! Nu förvarar jag bara möblerna typ =/
Idag har jag varit heeelt färdig, jobbade 8-15, men hade stooora funderingar på att gå hem tidigare. men jag stog ut tack vare min bästa kollega Larsson!
När ja sluta åkte jag till stallet och fixa där, hon fick (hör och häpna) vila idag också trots hon vila igår för jag hade absolut ingen ork i kroppen att rida, kan vara skönt att vila för henne när hon sovit ute också.
Efter de åkte mamma och jag och handla lite, insåg att de va mer till djuren än till mig själv när jag kom hem. hihi mina djur är inte bortskämd?
Sonatin fick en flughuva och saltstenshållare och Tarzan fick 2 påsar Frolic, jag fick schampoo och balsam och lite sånt där tråkigt. Så unna mig med en godis påse, film och cocacola burkar! =)
Idag gjorde jag paj för jag va så sugen på vaniljsåsen, mmm nammi hur gott som helst!
Efter maten och pajen tog vi hundarna på en liten prommis, sen har jag inte gjort ett skit, kollade på "luftslottet som sprängdes" grymt bra film måste jag säga! Jag som trodde jag skulle somna till filmen men de gick faan inte så spännade! va den filmen ja köpte idag, hade inte sett den tidigare. är ingen filmkikare ja. men va skönt att koppla av en kväll!
Imorn är dagen full av möjligheter! Jag hoppas att jag kommer kunna sova ut imorn. Tänkte städa och fixa klart här nere, har ju inte hunnit de än, baka lite och fixa Sonatin. På kvällen är jag obokad om nån har lust att hitta på något! =)
Svar på kommentarer:
Josefine x2 =) : Vill du de?? vore skitkul att få sällskap! Haha ja jag hade lite tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0