Moorning!

Fick tråkiga besked igår..
mamma fick ett samtal vid halv 10 att vi lära åka över till Eva för dom fick inte tag på henne (hon bor i vågbro) ringder Josse så hon fick öppna porten åt oss, bugar! Det va nämligen inge bra med Edessa, hennes häst. Så veterinären va påväg ut. Tyvärr fick jag tråkiga besked senare på kvällen att hon gick på den gröna ängen. Vila i Frid!
Allt återigen revs upp med Natta.. Saknar henne så enormt mycket.
Hade jättesvårt att somna igår efter allt dedär.. men lyckades tillslut. kl 5.45 ringde klockan, ville verkligen inte kliva upp, klev upp kl 6 och for till stallet och släppte ut hästarna, nu ligger jag här i sängen med Tarzan och har de gott igen! Ska nog slumra till en snabbis. =)
Svar på kommentar:
Sofie: hahaha ni gjorde de!? trodde faktiskt inte de, ni hade inte skit bråttom från mitt stall. haha men ni är söt =)
Carran: haha jo! jag menar det! egentligen skulle jag också ligga platt på marken! men av nån anledning håller jag mig kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0