Muskler!

Idag blev de jobb som vanligt mellan 8-17, när jag sluta kasta jag ut hundarna på linan och bytte om, tog in hundar och åkte och hämta josse så bar de av till stallet. Eftersom det regna hela dagen tog vi ett pass på rinken, hade Anna (stallägaren) med oss som tillät oss att rida där efter att pratat med Forsbacka klubben så fick vi rida där idag. Jag red dressyr på Sonatin och Anna och Josse tömkörde Sultan.
Men jag säger de! shit vilka muskler man måste ha för att rida dressyr!! Heeelt andra muskler än dom man använder i hoppning! funderar om man ska kika in på vågbro gymmet för å se hur de ser ut om man kanske ska börja gymma?? dom har ju öppet till 22 så de passar ju mej =) nån som är sugen att hänga på? =P


När jag kom hem från stallet tog jag hundarna på ca 30 min prommis, sen laga jag matlådor, nu har jag duscha och ska gå och lägga mig!
Förstår inte, på jobbet är jag sviiintrött! Men när jag kommer hem blir jag pigg! =S


Svar på kommentar:
Kickis; men vad roligt! =D Villken klass? (:

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill gymma!! :)

2011-06-17 @ 00:07:44
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: Kickis

I lätt klass såklart! ;) hahaha..

2011-06-19 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0