Skura stall

Å hej å hå!! nu har man precis klivit ur duschen!
17.30 va de samling i stallet för skurning av stallet. Anna bjöd på mat (grillat) mmm älgkött! kunde de bli bättre, nope! wonderful! Sen blev de till att tömma boxar, jag tömde min box när dom fixa maten. Efter maten skura vi stallet. Grumme sopa is the shit! grymt bra!
Lämpligt när vi kunde ta högtryckstvätten och skölja av stallet med! då blev de rent på riktigt! Va inte sååå smutsigt, har varit med om värre. Men klart är de skitigt i ett stall! Men nu skulle nog en allergiker kunna kliva in utan reaktion. Sååå duktiga så va vi, alla hjälptes åt och hade en liten myskväll tillsammans!


Mamma fick komma ut med Sonatins myggtäcke så fick dom sova ute inatt medan stallet torkar.
Sen åkte vi på statoil och köpte gooodis! de tyckte jag att jag va förtjänt idag! =D
Idag hade Sonatin vilodag, inte klaga hon för de inte!

Nu har jag precis klivit ur duschen, ska kvällskissa favorithunden Tarzan sen sooova! imorn blir de kortdag 8-15 kanske hur skönt som helst!!
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0