Stressigt som bara den

Uuuuuh gruvar mig för att gå ut i regnet och tömma bilen, för att hitta mina regnbyxor! så jag ska kunna rida Sonatin utan att bli dyblöt och kall! Gillar inte regn! jag vill ha sol! men... det va välbehövligt med regn nu efter all denna hetta. dock ser kommande vecka ut att bli regnig =( stackars studenter!
Och kan jag slappna av med lägenheten, den är nämligen besiktad redan, va lite som hade krypit fram i badrummet när de torkat som ska torkas av bara, sen va de finfint! =)
Blev inge möte ikväll för hon som skulle hålla föreläsningen blev sjuk! =(
Idag är ja så sjukt trött och less =/ ? jag vill vara pigg och glad!


Hade en helvetesdag på jobbet kan ja lova, stressigt som bara den! halv 4 på em blev vi klar med de vi brukar bli klar med på fm. Fick kompa in min lunch idag, (hade 15min lunch) för att vi skulle hinna! Så man kanske har rätt att vara trött?



Svar på kommentar:
Carran; hihi nää det är du som är gullig och ställer upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0