Årets första dopp

Inatt sov jag göttans skönt! slog på mysmusik och kröp ner med favorit vovven Tarzan!
gjorde det vardagliga på morgon och kissa Tarzan å så. Tänkte cykla till jobbet idag, men när ja börja trampa på kände ja att nått va fel, tomt på luft! så fick ställa tillbaka cykeln och ta bilen,.. fick ja för ja tänkte va duktig och cykla =/
Va skiiiiiiit tråkigt på jobbet idag! Bästa Larsson va sjuk! uttråkad som fan kan ja lova.
På lunchen satt jag ute i solen och kollade på alla båtar och drömde mig bort, nu äre näääära att vi kan sjösätta våran!
När jag sluta åkte jag till stallet så va Janne där så skodde vi om henne, hon fick vila idag för de va så jääävla varmt!
Så åkte till Trönö till Visbone och bada istället! Jag tog årets första dopp! =O men de va varmt och sköööönt faktiskt!
Sen åkte jag hem och satte mig i pappas massagemadrass i hopp om att huvudvärken skulle släppa, men blev bara illamående! käka mat sen har jag bara laddat upp bilder på fb.
Har sån huvudvärk så jag vet inte om jag kan sova ens! =S iiinte kul! inte hjälper värktabletter heller. suck!
Tarzan simmade idag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0