Läggdags

Nu har man varit ut å gått i ca 50 min med bästa grannen Carran! prat mellan himmel och jord! skönt som fan va de att komma ut på prommenad iaf! man tackar för sällskapet!

Nu ska jag gå och lägga mig, kl 6 ringer klockan imorn så ska jag åka till Hudik med Natta för hon är halt så ska få träffa veterinär. nervös som satan! hon är ju trots allt 24 år och min prinsessa!
Håller alla mina tummar och tår att det går bra att det inte är något allvarligt med henne. Hon är ju familjens lilla prinsessa!♥
God natt

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sen jag fick SMSet av dig har jag bara gått och stirrat. Tårögd ibland men försökt tänka på annat. Detär jobbigt för MIG, jag kan inte ens tänka hur det känns för DIG... Jag önskar jag kunde göra något, få dig glad men i det här stället behöver du bara "vänja dig vid tanken" och övertala dig att ni gjorde rätt. Hon mår bra nu, hon har inte ont - även om hon var en kämpe! Nu får hon träffa Tralli, Kirsten och alla andra underbaringar som finns där uppe, där borta, där nere, var dom nu finns. Jag älskar dig gumman och hoppas att du förstår att ni gjorde rätt! <3

2011-05-20 @ 18:35:17
URL: http://chossej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0