Dagen blev inte som planerad

Imorse va jag å släppte ut hästarna, de va tomt med bara 3.. nyss va dom 5.. nu 3.. Hoppas nån kommer och fyller ut de tomma boxarna snart! Har iaf bestämt mig för att inte skaffa mig någon ny över vintern. Ska spara till en häst istället slippa ta lån och tänker aldrig aldrig mer ta en häst på foder!
Jobbet va tuuungt idag, dom asfaltera precis utanför och lukta jätte mycket inne på jobbet. ooont i huvet, jaa! Så åkte upp till syrran på lunchen och käka =)
Boxersice träningen blev inställd så carran och jag bestämde oss för att ta en prommis istället och färga hennes hår, haha blev inget av de. va bara skönt att bara vara också! Finns nog ingen jag skrattar så mycket med som med henne ♥
Näpp nu ska jag sova, hästutsläpp imorn med.
Fick riktigt tråkiga besked idag.. H*n ska flytta.. Men om det är som får h*n lycklig så blir jag lycklig! ♥ Det är hemskt jobbigt för mig men får åka och hälsa på. Kommer sakna dig.. :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0