Lördagkväll

Hej kära läsare.. vet att jag är usel på att blogga på helgerna.. men de kommer ett inlägg nu iaf.

Igår (fredag) sluta jag jobba kl 16, så for jag och hämta mamma så åkte vi och shoppa lite och hör och häpna jag hittade ett par skor åt mej själv! =O riktigt snygga tycker jag dom är!
Shoppa lite allt möjligt, sen kom Carran till mig så åkte vi å käka på aspendos. Sen va de dags för idolkik. Yees äntligen åkte hon ut! När idol va slut tyckte vi inte att vi va så trött, men vilka somna om inte vi?? haha! samma visa varje gång! haha
Imorse ringde kl 6.15 jag mitt smartskaft hade inte stängt av klockan!! Men jag somna om innan jag ens hann tänka. vakna vid 9-halv 10. käka frukost och gick ut med Tarzan sen hämta jag ett gäng hundar och åkte ut till Stenö på prommis med Carran. Hade Tarzan, Kajsa, Dixie och Tindra med idag. hihi heeela gänget! Sen åkte Carran och gjorde sina sysslor med hästar. Jag åkte hem till mor och far och hämta julsakerna, sen hem å sätta upp dom. Sen kom Carran förbi på käk innan hon drog och jobba. (Hade lova henne de om hon följde på prommis) hihi så va gör man inte, potatisgratäng och rostbiff blev det!
Sen har jag bara fortsatt jula här hemma så nu är de så jääävla fint! Riktigt nöjd! Tog en prommis med Tarzan så nu väntar jag på att syrran kommer så ska vi baka knäck! nammi nammi! =P



Svar på kommentar:
Jesa: Ja jag kör i Chrome men har ladda ner Firefox nu så testar med det nu =) Tack för tipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0