Mysfredag

Seeeeg dag på jobbet som tusan! 
Vakna upp i morse å hade skit ont i ögonen.. i ögonhålen liksom.. =S skit konstigt har fortfarande ont! gör ondare vid skarpa ljus så blir bara ett kort inlägg..
Slutade kl 16, åkte å skulle hämta Tarzan men mötte pappa på parkeringen å då ville ju såklart Tarzan leka så gick in å lekte med moffa, hem vdi 17 förde över pengar å for och handla godis på barnenshus, kunde ha plockat på mig massa bebissaker!! Hitta lillamy saker, tänkte köpa en.. men tänk om de blir en kille??
så blidde inge bebissaker bara godis. Åkte ner på coop å dom har flyttat barnavdelningen närmre.. och MIN barnavdelning (hundavdelning) längre bort, dålig planering! haha
såg att sköldpaddsmaten gick ur sortiment så passa på att köpa 2 burkar så räcker de läänge.
for till maten där pär andreas och malin satt å vänta.. mummsa i oss tacos sen kolla vi på idol, i pausen mellan utröstningen gick vi ut med hundarna på en liten prommis.
Har även änt på bebismage ikväll, osäker om den sparkat något... svårt att känna när man inte vet hur de ska kännas.. trodde den sparka som fan men de va tydligen när malin andades haha <3
Precis kommit hem nu, nu ska jag krypa till kojs med min favorit hund för att kliva upp imorn och åka till min favorithäst! =)
Pussgodnatt!
Svar på kommentar;
Carran; konstigt som du tog i!! =O
Josse; jaa du får hänga med nån gång =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Blir svårt eftersom du inte sa till innan =/

2011-11-12 @ 16:39:17
URL: http://breezeodriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0