Torsdag 10 November

Imorse ringde kl 6.15.. pallra mej efter mkt om och men upp ur sängen, träningsvärken hänger med den!
Åkte till stallet och möts av världens sötaste mule som plåsa på en lite lätt.
Traska ut med hästarna och åkte hem och la mig och myste med Tarzan en stund till, somna om såklart! Men kom tillslut upp, ut med Tarzan och for till jobbet.
Möter en trööööött Larsson som fixa med akvarium hela natten! =O toka!
Dom hade skapligt roligt åt mig på jobbet idag med min träningsvärk! Jaa folk frågar va ja gjort eftersom ja går som om ja fått nå jääävligt stort i röven! Vilket jag inte har utan bara väckt liv i mina kära muskler!
Skickade till carran att jag inte pallar ikväll.. men hon försöker få med mig ändå. visserligen ska träningsvärk tränas bort. Men ska hämta spån ikväll så hinner inte.. pyser upp på hundklubben med Tarzan nu en sväng så blir spånhämtning sen =)
hörs hääjj

Kommentarer
Postat av: Josefine

Breeze vill med på hundklubben någon mer gång, om hon får =) Hon tjatar hela tiden om träning och date med T.

2011-11-11 @ 09:29:41
URL: http://breezeodriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0