Sammanfattning av dagarna som gått

Dålig på att blogga nu känner jag..
Men iaf.. efter prommisen i söndags blev de lite soffmys innan vi skulle upp på ridskolan på hundträning. Det är öppen träning för alla som är medlem där, man kan betala 200kr å va med hela vinter å vår eller 20kr/gång tror jag att det är för er som är intresserad att vara med =)
Jag och Tarzan gjorde inte så mkt som vanligt, bara mötte hundar och social träning! Han va skiiiitduktig! Våga tom ha honom med på platsliggning med andra hundar. Då ligger de still i 2 min, eller jag dom ska ligga still i 2 min men Tarzan är lite för rastlös för de så han är oftast med som störningsmoment för han sätter sig upp, i söndags tyckte han de va tråkigt å gick till mig, haha men skönt att han går till mig och inte springer iväg iaf =)
Sen åkte jag till stallet och flytta in Sonatin i Sultans gamla box så hon slipper stå själv.. Hon såg nöjd ut lilla snuttan!
Sen ner på sibylla å hämta mat till mor far å mej.. sen hem å duscha och sova!




Måndagen var inte fartfylld kan ja lova! 
kommer till jobbet strax innan 8 i vanlig ordning så går det inte att logga in, så itgubbarna fick komma å grejja med min dator så 11.15 börja jag jobba! Haha.
Fick påhälsning av Stina som varit i Italien i 2 månader, Kristin som numer jobbar i Norge och bästa filip som går som katten på gården! <3
När jag kom hem från jobbet laga jag pannkaka, dom blev supergoda tyckte Tarzan =) Gjorde ren köksfläkten vilket var inte en dag för tidigt! snarare för sent.. undra om dom städa den när dom flytta ur?? skulle inte tro de..
Sen kl 19 for jag iväg på gympa i Norrala med mamma, Maria och Annelie. haha satan vilkebn dålig kroppskontroll jag har! Skit nyttigt för mig de där! När jag gympa klart såg jag att Carran skicka sms så blev att fara ut dit på kladdkaka och nytt försök att glo på Beck.. men jag somna på ungefär samma ställe som sist på den filmen! haha..
Sen blev de hem och bumms i säng!
Idag har jag inte hunnit gjort många knop, duscha och måla naglarna imorse innan jag for till jobbet. Jobbet gick bra som vanligt, kul att man kan skratta åt saker iaf =)
Nu sitter jag å funderar om jag ska ta hundarna på prommis eller om jag ska göra nått åt röran här hemma. jag tycker det är stökigt men skulle nog kallas som städat hos andra, haha men jag vill ha rent å fint runt mig!
Undra ja när man ska sätta upp ljusstakarna å dona ja??
ååh snart dags för julmys, baka massa onyttigt och mysa med familjen! Stora frågan är ju bara va man ska önska sig i julklapp. Hade ju redan lista ut vad jag ville ha, skulle bara klicka på beställaknappen, men tur att jag inte hann göra de för de va grejer till Rexen de.. Men jaja nått kommer man väl på..
Jaja ta tag i städningen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0