Väckt liv i de döda

Jaa va de inte halloween?? eller hur va de nu då??
Satt på jobbet igår, fick ett sms av carran "ska du med å träna" fine har inte annat för mig så why not liksom??
Kan väl inte va så jobbigt tänkte jag och for iväg! Sitter på parkeringen å väntar så hoppar en tjej och en kille ur en bil, jag brister ut, "är de pojkar med!!??" Jaa svara carran som ingenting!! Jaha va ju bara att gå in kunde ju inte ångra mig nu liksom! Från början såg jag ut som ett levande frågetecken?? tyckte att det såg allmänt mesigt ut att slåss o luften!
Sen börja vi på riktigt, Carran fick börja slå. Haha satan va kvinnan tog i då!!
En sak är säker man måste ha en jäävla kroppskontroll!
Sen skulle man ha en kudde på magen så skulle Carran knäa mig i magen, men eftersom jag är så kort vart de rätt på pattarna!! SATAN va ont de gjorde!
Efter träningen va jag sjuuukt skakis! åkte hem å gick ut med Tarzan sen in i duschen, klara knappt av att hålla i munstycket på duschslangen för jag skaka så mkt.. sen kom carran med finmat från donken =) svulla i oss mat sen sluta jag skaka, kollade på en beck. Innan jag slog igång filmen så sa carran "idag kommer jag inte somna iaf" vem somna om inte hon?? haha
Caroline Roos my really best friend! <3

Kommentarer
Postat av: Carran

Ja blev lite tjött bara (A)

2011-11-11 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0