What are words If you really don't mean them

Go kväll gott folk! 
Har väl inte gjort spec mkt sen sist.. Lagat mat och busat massor med min hund! <3
Sen vid halv 9 pallra ja arslet ut på prommis, gick hela hägnan till vågbrorondellen och "stora vägen" tillbaka. På vägen så såg vi ett jätte långt och fint stjärnfall.
Hade en stjärna på himelen och det kändes som det va Natta för precis när jag såg den stjärnan kom låten "what are words" den texten är så himla fint tänker på Natta när dom sjunger
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep


Jag lovar att jag ska fortsätta hålla allt jag lovat Natta, hon kommer alltid vaka över mig det vet jag! Hon är med mig varje steg jag tar <3
(bild från google)
Puss och god natt godingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0