Hästledig

Hej hopp! Imorse började den där irritationsväckarklockan att ringa 6.45.. znooza till 7 när nästa larm börja ringa.. tog mig upp 7.15.. När jag härja runt hörde jag att jag fick ett sms, men hann inte kolla, ut å gick med Tarzan.. brassa till stallet 7.45.. jobbet gick rätt bra.
Fick dock jobba över en stund.. när ja kom hem till mamma och pappa så gick vi igenom kläder som syrran rensa ut.
sen åkte jag hem, sen tog jag faktiskt bilen ner på tempo och handla lite. Lagade pannkaka och smällde i mej mat, diska och gick ut å gick med Tarzan, gick till OKQ8 och handla en tidning och jogga/gick hem. så skönt att kunna börja springa lite igen utan att tuppa av!
Nu har man betalat räkningar.. blir dyyyrt denna månad för alla sjukhusbesök.. inte kul.. men har ju pengar sparat till Ullared! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0