HelgÄlskare

Gokväll!

Hjaa i veckan har det inte blitt mkt bloggande, har inte gjort direkt mycket heller, tisdagen va ja ju och hälsa på å sjukhuset sen på natten hosta jag som ja vet inte vad, vakna av att ja hosta, Tarzan låg på golvet och skaka när jag vakna, haha skrutten blev rädd när mamma hosta. Plåga mej igenom jobbet och fick hostmedecin av syrran när jag sluta så åkte hem å tog mej en hutt och tog mej ett bad, fick fört värsta energikicken så kunde inte sitta still i badet sprang runt å härja så klev upp efter bara 10 min kanske? La mej på soffan och tvärslockna, vakna vid 21 när pappa kom med matleverans åt mej <3 Sen somna ja om igen..
Jobbade hela torsdagen ocskå, sen sov jag hela em. Fredagen va jag piggare. Jobbade hela dagen och em tog jag de lugnt och kolla på film sen the voice, men somna under the voice.
Sen blev de lördag, sov jätte dåligt, drömde att jag va på en affär och handla en sallad och två gurkor?? drömde även att Kirsten (min häst som dog 2001) överlevt och va med på en tävling men ville inte hoppa eftersom den hade ont i benet efter den fått benet avsparkat. Min lilla bumbubibjörn <3

Klev väl upp vid 11 och tog morgonprommis med Tarzan sen käka vi frulle, då skicka Johanna att dom börja bli klar så åkte å hämta dom så tjejjerna fick rida lite. Hennes två döttrar, så lånade Saga. Dom va så duktiga så alla 4 =D
Efter de fick jag energikick och vart värsta partysugen så drog på lite dampmusik så som 250kg kärlek, caramell å ja det spåra! Å städa lite hemma. Kl 8 for jag över till syrran och kollade på Melodifestivalen, men de va de sämsta skit jag någonsin har sett tror jag!  Hualigen! Glad att man inte betalar för att se skiten! Och ja de är frivilligt att se de! =)
Sen kolla vi på Bodyguard sen hem och sova.
Kl 6.15 ringde larmet, som jag trodde va ett telefonsamtal så tröck bort det. 7.30 ringde den igen!! Irriterande jävla människa jag sover!! tänkte jag och tröck bort den igen.. När jag sen vaknar 7.15 av mej själv och inser att den där irriterade människan va larmet att jag skulle kliva upp och släppa ut hästarna! haha, for iväg och släppte ut som och hem och sov igen!

vid 11 ringer mamma och väcker mej. Så vi for ut på Skatan och gick prommis där, mkt fint va de där ute! Men Tarzan lyckades väl kliva i råtallolja!! Så blev ett bad när han kom hem. Tror han gilla de den här gången faktiskt, gick väldigt bra för att vara Tarzan, sen fick han mysa runt i sitt back on track täcke för att hålla värmen! Vi kollade på 102 dalmatiner, alltid lika roligt att titta på dom för Tarzan blir så fundersam när dom skäller på TV. hihi!



Kl 18 for jag iväg till ridhuset för lite hundträning. Tarzan va huuur duktig som helst idag, går bara bättre och bättre. Han gick runt i hela ridhuset och ropa "titta på mej va duktig jag är" ungefär.. han sprang runt å gnällde på alla hundar.Så eftersom han skötte sig så bra kunde jag tom träna honom på riktigt, inte bara hundmöten utan lite kontaktövningar och lite annat smått å gott! Riktigt roligt!

Nu ska jag ta å krypa till kojs!
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0