Långprommis

har precis kommit från långprommis med Sofia och Kita. vid 10 åkte jag ut dit! vi gick i ca 1 timmer, och hundarna sprang i ca 1 timme! hihi roligt att se dom =)
roligt att hinna träffa sofia en svänga också!
ne nu ska ja ta och byta om och dra mig in mot stan, gå på boa för ev fest ikväll. hämta bil och transport hos pappa, sen vidare mot forsbacka och hämta josse som ska vara min hästskötare idag =)
julshow för Natta och mej idag, vi ska vara med på duellhoppning få se hur de går då!
sist vi hoppa flög jag ju av! haha


Kommentarer
Postat av: sofia

tack för sällskap:) kommer gå galant Josse är en kanon hästskötare:)

2009-12-12 @ 11:40:52
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0