vulkan

kl ringde kl 6 imorse, gäääsp! då klev man upp åt frulle och åkte till stallet. släppte ut hästarna!
sen rejsa jag hem igen, tog tarzan på en prommis. sen gjorde jag de sista innan jag åkte och jobba!
Tarzan är så himla söt på morgon, så morgontrött att han inte ens bry sig i att jag åker annars brukar han ju bli en riktig suris!
jobba bara till kl 13 idag, sköönt!
åkte direkt hem till mitt hjärta som mötte mej så glatt i dörren =)
vi bytte om och åkte över till stallet, malin hade inte hunnit komma än så jag gjorde kraften och mocka Nattas box och hann nästan klart med sonatins box, jädrar vilken fart jag hade!
väl ute på ridturen möter vi på en vulkan såg de ut som! en liten alltså! den va en liten hög som låg å brann lite. Hästarna blev ju såklart livrädd! och vägra gå! hundarna börja härja omkring för tinda va också med! mitt upp i allt så kommer en till hund! men ägaren stoppa in den i bilen! hahah såg väl ut som vi inte hade koll! hahah efter lite om å men så fick vi förbi dom! pjuue!
senare så börjar malin och jag asgarva, minns inte va det va vi garva åt. men blev inte bättre av när vi hitta tindra som bara hade täcke på rumpan! haha så malin hoppa av och gick hem!

nu har ja tyyp nyss kommit från stallet! ska väl ta å åka och handla idag tänkte jag... blää tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej gumman! Ja, jättegärna :) Skulle vara superkul! <3

2009-12-09 @ 19:42:39
URL: http://chossej.blogg.se/
Postat av: syster

Ha ha underbar ridtur de där nä nu ska ja stressa vidare så ja hinner me allt! jävla it som ska gå snigelfart. Men rinner tele 2 nu !!!!

2009-12-10 @ 11:31:13
URL: http://malindubeckahs.blogg.se/
Postat av: Eve

Josse: jaa jätte snällt =)

Syster: de va de verkligen

2009-12-10 @ 19:54:51
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0