Hurtbulle

Idag har man varit en riktig hurtbulle!
dagen började med att kickis och jag släppte ut hästarna! efter det gjorde vi oss klar och åkte och jobba, jag hann som vanligt ta morgon prommis med Tarzan. lika härligt varje morgon! <3
Jobbet gick bra, man har ju världens bästa kollegor! =)
när ja sluta åkte ja å hämta Tarzan i vanlig ordning! där motte vi upp kickis som sluta 45 min tidigare än mej så åkte vi till stallet för att luncha hästarna. men de hade tydligen Lotta redan gjort.
så vi brumma hemåt och jag bytte om å lämna Tarzan hos kickis, tyckte de va för kallt för att följa med.
Malin mocka å gjorde allt sånt så red ja båda hästarna
började med Sonatin för hon stog närmast i hagen, red dressyr på banan på henne gick bra efter en stund när ja kom på hur jag skulle hjälpa henne.
Sen va de dags för Natta, med henne körde ja kondition! hon äääälskar det! =)
efter det åkte jag hem å hämta Tarzan och tog han på långprommis!

Nu har man precis ätit mat!

nu blir de ryggläge på soffan tills de är dags för kvällskiss och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0