Blandade känslor

Vet inte hur jag ska förklara min känsla i magen i princip varje gång jag åker från stallet. Ingen bra känsla iaf.. tycker bara att det är jobbigt nu. Ta reda på en massa andra hela tiden.. tycker inte ens att det är kul att åka till stallet längre.. Synd om Sonatin. Jag åker dit, gör de jag ska mocka å rida å så. och det jag måste (ta reda på andra) sen åker jag hem med en inge rolig känsla i magen..
jaja.. kanske inte bästa inledelsen i bloggen men de tynger mej hemskt mycket nu..
blir flytt den sista december iaf, hoppas de blir bättre där och folk som peppar en.. skulle behöva pepp nu..

Va ett tag sen jag skrev här så jag fortsätter väl där jag sluta..
Tisdag: klockan ringde 5.45, bara att kliva upp. Huvudvärken följer med en dag in och dag ut.
Åkte och släppte ut hästarna. Sen blev de hem, frukost och prommis med Bästa Tarzan<3
Sen va de dags för jobb 8-17.. När jag sluta brumma jag och hämta Bästa Tarzan, sen bytte om och åkte till stallet. Jag och Frida skulle rida med varandra idag. men slutade med att Karro och Tina följde med också. efter halva vägen red vi olika vägar, jag och Tina ville rida längre. Vi hade kunna varit ute hela natten så häärlig ridtur! va nog ute över en timme. skönt som fan! Sen blev de bara hem laga mat och ut på prommis med Tarzan, sen bums i säng!

Onsdag: Klockan ringde 5.45 idag med, hade hand om GB så blev tidigt till stallet och mocka.
jobb 8-17.. hämta Tarzan, sen hem, sen stallet.. då hade Tina gjort resten till GB så gjorde klart åt Sonatin. Fick göra klart åt Promille också för tjejerna blev magsjuka.. men de gick fort. Så passa på att ta en tur med henne. blev lite kortare idag..
När jag kom hem beställde jag en almenacka på (personligalmenacka.se) Med Tarzan på framsidan och en solnedgång på baksidan, riktigt snygg! 225kr! tok billigt! Sen tog Tarzan och jag en prommis. skippa maten idag.. hmm.. menmen..
Idag försökte jag trotsa min huvudvärk och inte ta tablett, gick bra på morgonen men kvällen va de sämre =(

Torsdag: Ja det är ju idag det =) Idag har jag inte gjort mycket, eller ja samma gamla vanliga. klockan ringde 5.45, dags för hästutsläpp igen...
Jobba 8-17 idag också, åkte direkt hem efter jobbet och åkte till stallet. Nu väntar jag på att mamma ska bli klar så ska vi åka och sola. hoppas musklerna i ryggen släpper lite så jag slipper den förbannade huvudvärken! haft ont sen förra måndagen nu =/ inte coolt!

Framsida på almenacka



Baksida på almenackan


Hmm undra om ja ska börja måla barbordet kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0