Akut

igår jobbade man 8-17 lång dag, utan Karin! =( men de gick väl de med..
när jag sluta åkte jag och hämta saker hos syster och sen mötte jag upp Jennie på Dollar så handla vi lite gotta till våran fredagsmyskväll!
på väg hem ringer frida, så åker jennie och hämtar henne så åker jag till stallet och börjar där.
när jennie och frida komer tillbaka till stallet berättar dom att vi måste åka och hämta Niten (jennies häst) för den andra hästen den stog med dog i hagen idag! =O
de va bara att lägga benen på ryggen och stressa på! kl va ca 18 när vi kom till stallet.
jaga transport och dona och hade oss. hacka spån som va fruset! men 3 starka kvinnor som vi klara de snabbt!
sen bar det av till sörljusne! långt ute på nån kostig stog han i ett stall!
inte skit kul när den knappt va skottad! gick lätt att lasta så sen bar det av hemåt igen! på kostigen!
körde typ 30 hela vägen! annars hade vi hamna i diket! va gaaaanska moddigt kan ja lova!

väl i stallet så kvälla vi dom efter att vi såg att allt va bra

ja som sagt de va jennie och min mysiga fredagskväll, blev mat på donken.
sen hämta vi Fredrik, sen sov vi som två små barn kan ja säga! hua ligen va trött vi va!
jennie sov över här inatt =) självklart skulle tarzan upp med alla leksaker han äger i sängen och leka! samma visa varje kväll! haha sötnosen!

imorse va jennie upp och släppte ut Niten, Tarzan och jag fortsatte sova.
vi klev upp vid 10 och börja tvätta =/
ska snart ner och dit igen

hmm, vad har kvällen att erbjuda tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0