nostalgi!

Helgen börjar dra mot sitt slut!
i fredags jobbade jag till 19.15 sen åkte jag till mammsen och pappsen och åt pizza=P
sen åkte jag hemåt, hamnade hos frida, alltid lika trevligt! =) sen skjutsa jag henne till Jimmy och jag och Tarzan åkte hem och sov
blev ingen tävling i helgen pga vädret, jälla shit jag som va så peppad!
under lördagen tog jag tag i lägenheten och gjorde en STOR städning! skönt att få bort alla Tindra hår =)
satte upp hyllorna på väggen igen, såå snyggt är mitt vardagsrum nu! bara fondväggen som sanas! =/

kila till stallet och fixa stallet och tog in hästarna vid 17, dom ville verkligen in. dom stog bara vid grinden och tröck!
hem och fortsatte städa och laga mat. Frida kom och hälsa på en snabbis! haha hon gilla hur jag städa badrummet iaf! haha spraya ner rummet sen spola ur de så är de skinande rent! =)
sen kila frida så kom sofia, då blidde de pimpning och grogg!
åkte och hämta Fredrik som satt hemme helt själver =(
efter en stund kom Nordin, Elg,Peter och några till! härliga ligan! =)
efter ett tag åkte vi till trönö på rocken, vissa balla ur och gick på krogen =/
kan säga att de va gaanska trångt att åka 6st i en bil. och vart satte dom mej? jo i peters knä, han som redan är så kort! men de gick deå! haha

Väl uppe i trönö platsa vi oss på dansgolvet och där va vi heeeela heela kvällen! ont i fötterna, jaa!
men så grymt jäävvla roligt! (som vanligt) ---nostaalgi----
träffade josse där också, typ huur länge som helst!
haha träffa en gammal klasskompis, ja kände fan inte igen han jae! men sån är jag! =) kul som fan iaf=)

när jag vakna hade jag fått sms om att hästarna va inne, packa på mej massa massa kläder och försökte ta mej till stallet, bilen hade snöa fast! så fick låna kickis bil till stallet! tackar!
när jag väl är i stallet ringer Sara, som ville ha hjälp med sina hästar, jahapp 4 boxar att mocka då! =P
gick rätt fort.
när ja komm hem gick vi och åt pizza, smaskens! =)

nu har jag varit och släppt ut pollarna, ingen va lyckligare än dom! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

hihihihihi världsbästa kvällen! gillar väldigt mkt:D

2010-02-21 @ 18:41:39
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0