utan stress

åååh vad skönt med en dag utan stress!
släppte ut hästarna vid halv 7 med MAlin, sen fixa vi stallet så det bara va hölars kvar
sen åkte jag hem till Tarzan, åt frukost, gjorde mig i ordning och gick en prommis med han,
när vi är ute möter vi frida.
Tarzan fick vara hemma idag för jag jobba bara 6 timmar, så skjutsa jag frida till skolan och jag åkte till jobbet.
det går såå mycke lättare att jobba kort dagar, så funderar på hur jag ska göra, om jag ska gå ner i tid eller inte?

när jag sluta åkte jag direkt hem till Tarzans famn! vi tog en prommis så åkte jag till stallet och red Sonatin.
hon va gallig idag så fick ta de rätt lugnt, red med jenny och kurre.

vidare hem igen, så kommer jennie landgren så smällde vi i oss en jätte söt paj! men gott va de! =)
har gjort tjockpannkaka idag, lättlagat och gott=) blir prima till lunch imorn!

så stallet är klart och maten klar, vad tillbringar man kvällarna till om man inte håller på och stressar runt som en tok som jag i vanliga fall brukar göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0