här är allting som förut!

hörde just de spelas i mina högtalare så de fick bli en rubrik

idag har det varit en jobbig dag på jobbet, slutade aldrig ringa! =O
nåja, när jag kom ut till systers bil imorse va den gaaaanska isig! finns ingen motorvärmare åt den =(
happ leta och leta och leta efter en skrapa, borta! ringer malin "den ligger i bilen" nähäää va bra att den inte ligger hemma tänkte jag och la på. fortsatte leta! ringde kickis, "jag har nyss vakna" tänkte låna hennes skrapa morr tänkte jag och leta vidare, tillslut hitta ja den mellan/under sätet! pjue!
skrapa utahelvete! klockan ticka iväg!
men hann i tid!
skulle haft utbildning på jobbet men hon som håller utbildningen va sjuk =( så vi fick sitta i telefon, tur va väl de för alla anra, fan va de har ringt!
tog en prommis och rensa hjärnan med Karin idag! när vi va mitt i rondellen så säger karin "tänk om nån snygg kille skulle komma och se oss här i rondellen" så halkar hon och sätter sig nästan på arslet! hahaha
tur att du gör mina dagar <3

när jag sluta brumma jag (ordagrant brumma för malins bil låter så mycket) till mammi och hämta älsklingen! Vidare hem och bytte om och åkte till stallet, mocka och greja allt åt dom så kom frida så red vi tillsammans =)
red upp och ner för gussibacken 3 ggr och sen runt östanbo, fick en bra ridtur ändå. bra för Sonatins mage! haha

när ja åkte hem så börja kickis med maten så åt vi, mumma
sen blev de som vanlig lite GH men slutade tidigt idag då båda måste sova i tid

så trött på mej själv! kan inte sova på nätterna, vaknar halv 5 varje natt! sen när jag ska upp halv 7 är det omöjligt att kliva upp! så tror jag ska kliva upp inatt om ja vaknar!

näpp nu ska jag ut och gå med Tarzan, undra vart vi ska gå ikväll då, hmm..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0