Funderare

jobbet gick som vanligt kanon, fick världens bästa samtal idag! Filip fick jobbet på TP! =D
Grattiiiis! =)

När jag sluta jobba bar det av till mammsen och hämta Tarzan. då va filip med familj där och titta på lilla Maja, valpen som dom ska köpa =)
sen blev de pratstund med mamma som varit på semester. och en snabb shoppingrunda på coop.
sen åkte vi till stallet. mamma ville rida idag så då fick hon göra de :)
mysigt va de, jag red ponnyplutten Natta, åååh underbara ponny! <3

Fylls av ångest och panik varje gång jag tänker på DET, det är jobbigt. Vill inte ta svåra beslut. vill inte..
tänk om allt vore enkelt, vad enkelt det skulle vara då!
sån fruktansvärd ångest... kan inte beskriva det..

Nu ska jag ta en prommis med Tarzan och ta mig en riktig funderare vad jag vill med livet egentligen..


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag står bakom dig, hjärtat. Vilket beslut du än tar! <3 Älskar dig!

2010-07-16 @ 08:47:20
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Men söööötis!!! :D

2010-07-17 @ 10:45:07
URL: http://kickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0