idag är en bra dag

vaknade imorse och kände mig piggare, och har inte tagit alvedon på hela dagen så jag va piggare! dock har ja ingen röst än men... de skiter man väl i! =D
när jag hade lunch fick jag ett samtal som gjorde mig fruktansvärt glad!!! håller alla tummar nu!! =D=D=D

när ja sluta jobba så satte ja mig 2 se vid datan och såg att min beställning på telefon inte gått igenom så jag ringde telia och gjorde avtal och vet ni!? satt inte ens 1 min i kö! helt jävla fantastiskt!
så nu är den beställd och kommer lagomt till min födelsedag :) hihi present till mej själv. de kan jag väl vara värd?

bara en liten stund senare dyker brorsan "Filip" upp, käkar glass på balkongen, namminammi! sen bar de av till stallet. idag fick han leka fotograf på mej och Sonatin :) hihi roligt roligt!

sen blev de prat som vanligt, nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta. men är så sjukt sugen på att börja baka inför kalaset :)





Började med att longera henne lite



Sen blev de ridning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0